name="google-site-verification" content="fI9gMq04n0nVqSti2sfFQZUnKSEG14QGVAhuddCi5Vo"

آنتی اسکالانت

ویژگی آنتی اسکالانت در هنگام استفاده در دستگاه RO

آنتی اسکالانت

ویژگی آنتی اسکالانت در هنگام استفاده در دستگاه RO

نوعی محلول جهت رسوب زدایی است که بمنظور پاکسازی و حذف رسوبات موجود در آب ورودی به دستگاههای تصفیه آب برای جلوگیری از پدیده scalling و گرفتگی در غشاهای دستگاه تصفیه آب به روش اسمز معکوس RO استفاده می شود.
جهت کسب اطلاعات تکمیلی با کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرمائید.09129533282

بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

خصوصیات آنتی اسکالانت:

آنتی اسکالانت ها ترکیبات پلی اتیلن فعال سطحی می باشند که معمولاً در عملیات های نمک زدایی اسمز معکوس (RO) مورد استفاده قرار می گیرند تا از پوسته پوسته شدن غشا ها پیشگیری کنند.

با توجه به نقشهای مهمی که ماده ضدعفونی کننده ها در پیشگیری از پوسته پوسته شدن غشا ها دارند ، آنها با تغییر ویژگی های  سطح غشاء یا با کارگیری از منبع تغذیه ای برای میکروارگانیسم ها مستعد افزایش رشد بیو فیلم روی غشاهای RO می باشند.

در این مطالعه ، سهم داروهای آنتی اسکالانت در سوخت های زیستی غشایی در نمک زدایی از آب دریا مورد بررسی قرار گرفته است.

اثرات دو ماده ضدعفونی کننده رایج ، پلی فسفونات و پلی آکریلات مبتنی بر ، مورد بررسی و آزمایش قرار گرفتند.

اثرات غشای RO (DOW-Filmtec SW30 HRLE-400) قرار گرفتن در معرض ماده ضد شیمیایی بر روی خصوصیات فیزیکی و شیمیایی آن مورد بررسی قرار گرفت ، از جمله اثرات تبعات اولیه در رسوب اولیه و رشد میکروارگانیسمهای بی ثبات بر روی سطح غشای RO.

تأثیر داروهای آنتی اسکالانت بر خواص فیزیکی و شیمیایی غشایی با تصفیه فاضلاب حاوی آب از طریق غشای RO با ورق مسطح مورد بررسی قرار گرفت و تغییرات پتانسیل تا سطح و آب گریزی مشخص گشت.

جذب مواد ضد آلیاژ به سطوح پلی آمید که شبیه سازی لایه پلی آمید غشای RO و اثرات آن بر چسبندگی باکتریایی متعاقب آن با کارگیری از میکرووبالیانس کریستالی کوارتز با فناوری نظارت بر اتلاف (QCM-D) و میکروسکوپ مستقیم فلورسنت مورد آزمایش قرار گرفت.

بالا رفتن قابل توجهی در میزان به وجود آمدن بیو فیلم در سطح غشای RO در حضور هر دو نوع ماده ضدعفونی مشاهده شد.

آنتی باکتریایی مبتنی بر پلی آکریلات برای تقویت اتصال سلول اولیه همانطور که با QCM-D و یک سلول جریان صفحه موازی مشاهده شد ، به علت ارائه سطح پلی آمید آب گریز تر نشان داده شد.

آنتی بادی های مبتنی بر پلی فسفونات همچنین مقدار به وجود آورنده بیو فیلم را افزایش داده است ، به احتمال زیاد با خدمت به عنوان منبع اضافی فسفر به جمعیت میکروبی دریاچه.

یک لایه بیو فیلم ضخیم تر روی غشای RO ایجاد شد وقتی از محلول آنتی اسکالانت بر پایه پلی آکریلات استفاده شد. پس از این نتایج ، انتخاب عاقلانه ای از داروهای آنتی اسکالانت برای کنترل پوسته پوسته شدن باید سهم آنها در تمایل به سوخت های زیستی غشایی را در نظر بگیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید مطمئن با کارشناس شرکت هوبارت شیمی تماس حاصل فرمایید. 09129533282